finally!!! hehe

Wednesday, August 05, 2009
assalamualaikom suma.

sehat?? aku pon sehat gak.
just kaki kiri jer koma. dah 3 bulan koma jer.
smpaikan da bdk skola pggl aku anak tan sri.
ye ar pg skola nek kusi roda beb.
satu skola kenal aku. gila segan.
nk g kelas da ar nek tgga.
kwan2 trpksa ar mgngkat aku yg agak ringan ini.
haha. thx weyh. nnt aku blnja ko gula hudson warna kuning ea?? =P


ok2. smlm, tamat sudah riwayat Ujian Penilain 3 (UP3) bagi bdk F5 smk ghafar baba the cluster school. baru ar dpt cluster kecemerlangan ni.
bak kata puan nubah (pgtua) skola kita cluster pada bahasa melayu.

oleh itu plbgai kebudayaan tlh dprknlkan.
antra tarian caklempong, dondang sayang n much more. aku suka. haha

eh lari tajuk lak. hehe
erm. skola aku exam ikot format spm sbnar.
3 mggu beb. sbb ckgu ckp nnt dh biasa. so x da prob nk jwb spm.
mcm tu lak? ye ar tu kowt. amin.
walaupun bdk2 mcm org gila, stress x dpt jwb exam.
diorg suka exam sbb =

1. dapat tido masa mnjwab haha
2. dpt balik awal (2.00 pm)
3. dpt rehat awal (10.00 am-11.00am)
4. x yah belajar atau dgr ceramh
5. x yah g lab (penat agkt aku ngahaha)
6. sbb da lama x exam... erk????
7. x yah g koku. ye ar kawad beb...


disebabkan exam da abes, aku akan mula aktif mnulis dan rajin untuk on9.
so hati2. haha


di atas kesempatn ini, aku nk ucap GOOD LUCK 4 budak2 skola SBP terutamnya SBPI Selandar kepada Trial SPM korang pada Rabu, 5 Ogos 2009 (today) even skola tu dtutup smggu sbb h1n1 kan??? pakai ar topeng/mask yup.
Trial SPM negeri Melaka pada 1 September 2009.
weyh calon2 spm da ready ker???
lg brp bulan jer nk trial n SPM!!!!
adesss.
sbo jer la.


dsbbkan aku x ley jalan.
aku byk mghbiskan masa dgn duduk di atas krusi roda antikku ini.
aku mghdp 2 komputer yg tersedia ada di dlm bilikku ini.
hahaha

so masa bosan, aku d/w ar lagu2 n video/movie2 best.
byk gak ar aku dah habis d/w.
mcm mna aku ley dpt movie2 tu???
nnt aku gtaw cara2nya ea.


antra certa yg aku dh tgok 2 mggu lpas smpi skrg =



transformer 2 revenge of the fallen

crows zero 1

saw 1
saw 2

saw 3

saw 4


harry potter half blood prince






final destination 1, 2 , 3



kesemuanya hanya d/w. FREE OF CHARGE!!!!
no cash used for THESE MOVIES!
x yah g wayng n beli cd.
hehe

jimat cket. nk2 dgn aku x ley jalan lg.

p/s = sesapa nk copy file movie2, inform aku k??? bg komen dkt blog or myspace

1 kumat-kamit:

blogger said...

fantastic music and lovely music